Sylwia

Sylwia

Trenerka pilates i treningów siłowych
Długoletnia instruktorka, trenerka personalna i medyczna. Od dziecka kocha sport, uczestniczyła w różnego rodzaju zawodach oraz szkolnych klubach sportowych. W liceum zaczęła chodzić na siłownię i brać udział w zajęciach fitness. Uwielbia mocne zajęcia oraz sama takie prowadzi. Jak sama mówi:

"Uwielbiam zarażać ludzi ruchem, sportem, gimnastyką, kocham salę i zajęcia grupowe. To moja wielka pasja".

Nazywają ją „dynamitem energii” – z treningu Sylwii wyjdziesz zmęczona, ale zadowolona oraz pełna endorfin. Na jej zajęciach otrzymasz power do działania i zyskasz większą siłę mięśniową. Trenerka w sposób szczególny specjalizuje się w ćwiczeniach pilates.

Pilates

Pilates to metoda doskonała dla każdego niezależnie od wieku, zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Może być również dostosowana do potrzeb osób, które doznały urazów związanych z aparatem ruchu i pragną wrócić do pełnej formy fizycznej.
Podstawową zasadą ćwiczeń Pilates jest umiejętne napięcie mięśni skoordynowane z poprawnym oddechem, podczas gdy kręgosłup ustawiony jest w naturalnej pozycji. Podstawowe znaczenie ma jakość, a nie ilość. To ona czyni tę metodę tak efektywną. Koncentracja, kontrola, płynne ruchy i dokładność są podstawowymi zasadami tej techniki. Ćwiczenia wykonywane są przy dźwiękach spokojnej muzyki.
Trening ten ma na celu uelastycznienie mięśni, rozciągnięcie i wzmocnienie mięśni głębokich (bez nadmiernego ich rozbudowania), poprawę postawy, obniżenie poziomu stresu, odciążenie kręgosłupa i poprawę zdrowia ćwiczących osób. Głównie skoncentrowany na mięśnie głębokie core i stabilizację kręgosłupa.

Najważniejsze korzyści, jakie daje metoda Pilates:
• uczy utrzymywania prawidłowej postawy ciała
• wzmacnia mięśnie brzucha, dolnej części pleców, bioder i pośladków, nadając im ładny, naturalny wygląd
• pomaga zniwelować bóle kręgosłupa i stawów
• nie przeciąża stawów i zapewnia im lepszą ruchomość
• podnosi świadomość własnego ciała i odczuwania go w przestrzeni
• zapobiega osteoporozie


Kursy i szkolenia:
• Trener Personalny
• Trener Rehabilitacyjny
• Pilates w wadach postawy
• Dynamicworkout
• Pilatesclassic
• StrenghtMovesLegs, glutes&ABS
• Fast&Functional
• MetabolicInterval Training
• Functional Big Ball Training
• Step&Shape
• TabataInterval Training
• Trening z taśmami oporowymi
• Pumpy
• Zdrowy Kręgosłup

Poza tym trenerka ukończyła liczne szkolenia rehabilitacyjne oraz regularnie bierze udział w konwencjach fitnesowych.